Posjedovanje tvrtke znači da trebate ulagati u pravu tehnologiju. Ali kupovina mrežne opreme za vaše poslovanje može biti zbunjujuća ako niste upoznati s terminologijom.

Svako poduzeće i svaka industrija imaju jedinstvene potrebe koje moraju biti zadovoljene kako bi uspjele. Zato smo ovdje da vam pomognemo u donošenju informirane odluke. Tijekom godina naučili smo sve što znamo o kupnji i održavanju mrežne opreme radeći sa stotinama tvrtki.

Pratite nas dok rješavamo neka ključna pitanja koja biste trebali postaviti sebi prije kupnje prvog dijela mrežne opreme. Imate li prave ljude i procese koji osiguravaju pouzdanost vaše mreže? Ako ne, hoće li ulaganje u novi hardver poboljšati pouzdanost? Imate li dovoljno znanja o različitim tehnologijama i dobavljačima? Jednom kada odgovorite na ova pitanja, dobro ćete se snaći u informativnoj kupnji koja zadovoljava potrebe vaše tvrtke danas, sutra i u budućnosti.

Kupnja novog računalnog hardvera nije jeftina. Poduzeća mogu potrošiti tisuće eura na jednom računalu, a kamoli na svima njima. Ovo može biti nevjerojatna količina novca za potrošiti samo zato što vam treba nova tehnologija. I zato morate pronaći načine kako najbolje iskoristiti svoj novac kada je u pitanju vaša poslovna mreža.

Srećom, ovaj vodič će vam pomoći da shvatite koja je vrsta mrežne opreme prikladna za vašu tvrtku i koliko košta njena kupnja. U našem članku ćete pronaći opsežni popis mrežne opreme koji će vam pomoći razumjeti različite komponente potrebne za izgradnju i održavanje vaše mreže.

Koja je razlika između mrežne opreme za pojedince i tvrtke?

Puno se raspravlja o tome koja vrsta mrežne opreme je najprikladnija za tvrtke.

Postoje dvije velike razlike između mrežne opreme za pojedince i tvrtke:

1 ) brzina kojom podaci putuju kroz žicu

2 ) broj uređaja koje proizvod može podržati

Mrežna oprema za pojedince obično je brža, ali ima manji kapacitet. Mrežna oprema za tvrtke ima veći kapacitet, ali je sporija.

Općenito govoreći, trebali biste razmotriti kupnju mrežne opreme poslovne klase ako vaša tvrtka zahtijeva veće brzine i kompatibilnost s hardverom drugih dobavljača.

Možda ćete biti u iskušenju da kupite mrežnu opremu za pojedince zbog nižih troškova, ali postoje rizici povezani s ovom odlukom.

Oprema za pojedince dizajnirana je za upotrebu u mrežama temeljenim na pojedincima, poput kućnih mreža i malih poduzeća. U tim okruženjima mreža obično nije namijenjena bavljenju značajnim prometom ili povezivanju s drugim javnim mrežama.

Mnogi mrežni uređaji za pojedince nisu tako pouzdani kao vrhunski uređaji za tvrtke. Na primjer, kućni usmjerivač (ruter) možda neće ponuditi istu razinu pouzdanosti kao što bi to učinio usmjerivač komercijalne klase namijenjen tvrtkama. Ti čimbenici mogu predstavljati prepreke kada je u pitanju podrška kritičnim aplikacijama vašeg poslovanja.

Ako vam je potrebna redovna stručna tehnička podrška, ulaganje u visoko kvalitetnu mrežnu opremu za tvrtke pružit će bolje rezultate od korištenja proizvoda široke potrošnje za pojedince. Također će vam pomoći da izbjegnete potencijalne probleme zastoja koji bi mogli nastati korištenjem komponenti niske kvalitete koje su možda loše izrađene ili čak krivotvorine.

Loša podrška i jamstvo

Prvo pitanje koje ćete postaviti sebi prije kupnje novog komada mrežne opreme jest je li vaša trenutna mreža pouzdana. Ako znate da to nije, onda biste trebali ulagatkupovina mrežne opreme 03 - Smartneti u novi hardver. Ali ako vaša mreža dobro funkcionira, zapitajte se što bi se dogodilo ako tvrtka koja isporučuje vašu opremu prestane s proizvodnjom opreme i pružanje podrške za nju. Hoćete li vi moći održavati tu opremu? Ako je odgovor ne, tada trebate razmotriti drugu opciju (proizvođača).

Koje garancije nudi svaki dobavljač? Hoće li jamstvo pokriti cijeli vaš posao ili samo određenu vrstu proizvoda? Ako jamstvo pokriva svu vašu opremu, pitajte o procesima podrške i radnom vremenu tima za podršku.

Pitajte o tome koliko često objavljuju nadogradnje softvera i koliko brzo mogu pomoći kada je to potrebno. Postoje li različite razine tehničke podrške? Kako će vam se prenijeti njihove kontakt informacije?
Sva su ova pitanja važna, pa se potrudite dobiti odgovore na njih prije nego što krenete trošiti novac za kupnju nove mrežne opreme.

Nije izgrađeno da traje

Prije nego što kupite, napravite svoje istraživanje. Dobro mjesto za početak je Cisco Connected Business Survey. Ovo istraživanje postavlja pitanja o tome što kupci i zaposlenici misle o trenutnom stanju informatičke infrastrukture svog poslovanja, kao i o tome koliko dobro zadovoljava njihove potrebe.

Ako tvrtka ne traži rješenje za budući rast i jednostavno se želi osloniti na platformu koja će što prije proraditi, tada bi kupovina starije opreme mogla biti bolja opcija.

Ograničene sigurnosne mogućnosti

Jedan od najvažnijih čimbenika u kupnji mrežne opreme je sigurnost. Prije nego što se odlučite za određeni hardver, morat ćete uzeti u obzir svoje sigurnosne potrebe.

Evo nekoliko razmatranja:

– Treba li vašoj tvrtki oprema koja može ispuniti standarde usklađenosti?

– Kakvu vrstu podataka vaša tvrtka mora sigurno prenositi?

– Da li trebate opremu koja podržava čitav spektar protokola i tehnologija?

– Koju vrstu bežične povezanosti (ako uopće) vaša trenutna mrežna oprema treba podržavati?

Ne postoji jedinstveno rješenje za sigurnost, pa je najbolje uzeti u obzir sve čimbenike prije nego li se odlučite na kupnju.

Pitanja kompatibilnosti

Pitanja kompatibilnosti mogu se pojaviti kada dva uređaja ili softver ne rade zajedno. Ona također mogu biti uzrokovana time da mreža nije dobro dizajnirana, a probleme mogu stvarati i nekompatibilni hardver i/ili softver. To može dovesti do prekida komunikacije između uređaja, a ponekad čak i usporiti performanse mrežne opreme.

Pazeći na svaki detalj prilikom dizajna vaše mreže, smanjujete rizik od pojave problema kompatibilnosti.

Kako birate pravu mrežnu opremu?

Prije nego što kupite bilo koji komad mrežne opreme, možda biste željeli razmotriti kako će ga vaša tvrtka koristiti.

Za što će se oprema koristiti? Koja su njezina ograničenja?

Hoće li to biti opća ili posebna svrha korištenja? Koliko prostora oprema treba? Imate li dovoljno vremena da se posvetite održavanju?

Važno je razumjeti za što će se oprema koristiti i je li ista kompatibilna s procesima vaše tvrtke ili ne.

Odredite da li trebate obaviti kupnju

Mrežna oprema dolazi u širokom rasponu oblika i veličina. Zato je važno utvrditi je li kupovina mrežne opreme potrebna prije nego što je uopće počnete kupovati.

Na primjer, mnoge male tvrtke koriste pametne telefone kao svoju glavnu liniju kontakta s kupcima. Ako vaše poslovanje prvenstveno koristi aplikaciju ili web stranicu za interakciju s kupcima, tada ulaganje u namjenski telefonski sustav možda neće biti potrebno.

Ostali ključni čimbenici koje treba uzeti u obzir uključuju koliko brzo rastu potreba podrške vašim kupcima, koliko vaš IT odjel može podržati novi dodatni hardver, koju vrstu mreže želite izgraditi, i troškove upravljanja tog hardvera.

Planirajte unaprijed

Prije nego što kupite bilo koji dio mrežne opreme ili izvršite bilo kakve promjene u infrastrukturi, bitno je da planirate kako ćete ga održavati. Ako vaša tvrtka tek započinje sa radom, to je možda najvažnija stvar. kupovina mrežne opreme 01 - Smartnet

Zašto?

Morate razmotriti imate li ljude koji bi podržali vašu novu investiciju. Morate osigurati da vam tvrtka može priuštiti potrebno osoblje koje će pratiti ovaj zadatak, kao i druge zadatke održavanja koji će se pojaviti s vremenom.

Proces kupnje mrežne opreme može biti veoma zahtjevan s toliko različitih dostupnih opcija, ali ne poduzimajte ništa dok ne napravite plan i dok ne budete znali tko će preuzeti odgovornost za normalno funkcioniranje mrežne opreme.

Prije kupnje provedite istraživanje

Prvi korak do kupovine vaše nove mrežne opreme je vaše istraživanje.

Postavite što više pitanja da bi dobili što više informacija tako da smanjite rizik od pogreške. Ovaj proces će vam također pomoći da odlučite koji je dobavljač najbolji za vašu tvrtku.

Najvažnija pitanja koja biste trebali postaviti sebi prije kupnje nove mrežne opreme:

1. Koje su različite tehnologije koje koristi moje poslovanje?

2. Koliko često vaše poslovanje koristi navedene tehnologije?

3. Tko održava mrežu u vašoj tvrtki?

4. Moram li ulagati u tuđe vrijeme i stručnost ili se sami možemo pobrinuti za našu mrežu?

Izvorna mrežna oprema uglednih proizvođača

Važno je da odaberete uglednog proizvođača mrežne opreme. Ugledni proizvođači moći će ponuditi prilagođenu podršku i usluge za vaše poslovanje. Oni će također imati široko znanje o tehnologijama koje se koriste u njihovim uređajima i kako rade.

Ugledni proizvođači imat će izvrsnu garanciju koja pokriva kvarove zbog proizvodnih nedostataka ili oštećenja uslijed isporuke, kao i drugih problema. Oni će također osigurati servisne tehničare koji mogu pomoći u bilo kojem problemu s vašom mrežnom opremom.

Pored toga, ugledni proizvođači ponudit će jamstva za svoje proizvode koji su zajamčeni određeno vrijeme, obično tri godine od kupnje proizvoda.

Pregledajte ugovor o jamstvu i usluzi

Nužno je pogledati ugovor o jamstvu i usluzi prije nego što kupite bilo koji dio mrežne opreme. To će vas spasiti od mnogih potencijalnih glavobolja osiguravajući vam mrežnu opremu koja je izgrađena da traje uključujući i jamstvo koje pokriva vašu kupnju.

Obično postoje dvije vrste jamstava za mrežnu opremu: jednogodišnja zamjena i trogodišnja zamjena. Ova jamstva trebaju biti uključena u vašu kupnju.

Još jedna vrlo važna stvar koju biste trebali obavezno napraviti prije kupnje jest čitanje recenzija prošlih kupaca kako biste mogli vidjeti što drugi misle o proizvodu, posebno nakon određenog vremena korištenja iste.

Što uključuje oprema za umrežavanje?

Prvo što morate znati je što mrežna oprema uključuje. Izraz se obično koristi za označavanje računalnog hardvera koji se koristi u mreži za povezivanje računala, pisača i drugih uređaja.

Pronalaženje pravih značajki

Prvo morate pronaći prave značajke mrežne opreme za vaše potrebe. Trebate razmotriti trebate li ili ne usmjerivač, kakav bi operativni sustav bio potreban te koji tip hardvera trebate za vašu mrežu.

Sigurnosne značajke i brzina mreže također su vrijedne razmatranja jer mogu dugoročno pomoći vašem poslovanju. Cijena ovih značajki još je jedan čimbenik koji treba uzeti u obzir prilikom kupovine nove tehnologije. Jeste li spremni platiti puno više ako će to pomoći vašoj tvrtki? Ili bi jeftinije opcije bile bolje?

Odabir pravog dobavljača

Kada je riječ o kupnji mrežne opreme za vaše poslovanje, jedna od najvažnijih stvari koju biste trebali razmotriti je od koga ćete je kupiti.

Evo nekoliko pitanja koja treba postaviti prije nego što se odlučite za dobavljača:

– Da li tvrtka nudi garancije?

– Koliko košta njihova mrežna usluga?

– Koje planove plaćanja nude?

– Ima li tvrtka sve potrebne certifikate?

– Kakva je njihova politika povratka novca?

Usmjerivači (Ruteri) i preklopnici (switchevi)

Prvo što treba provjeriti je kakav usmjerivač (ruter) i preklopnik (switch) trebate. Usmjerivač povezuje sva računala u vašoj mreži, dok je preklopnik središnji dio mreže koji omogućuje računalima da međusobno komuniciraju.

Preklopnik je uređaj koji povezuje više računala zajedno i može se koristiti i kao čvorište ili usmjerivač. Preklopnici su često najvažniji dio mreže vašeg poduzeća jer pomažu u očuvanju računala od virusa i zlonamjernog softvera. Važno je da se vaši podaci zaštite pomoću preklopnika , jer su oni često prva linija obrane kada je u pitanju zaštita vaših uređaja od hakera.

Druga vrsta mrežne opreme koju vrijedi razmotriti su WiFi usmjerivači. Ovi uređaji omogućuju bežični prijenos podataka s jednog uređaja na drugi, što znači da ih ne morate fizički priključiti na svaki uređaj na vašoj mreži kao što to čine Ethernet kabeli. Također je moguće da ovi usmjerivači povežu više mreža zajedno, tako da svi u vašem uredu mogu jednostavno dijeliti datoteke. To štedi vrijeme i novac jer nema potrebe za skupim ožičenjem.

Glavna razlika između usmjerivača i preklopnika je način na koji se povezuju s ostatkom vaše mreže. Usmjerivač omogućuje povezivanje za svaki uređaj zasebno. Međutim, preklopnik treba najmanje dvije veze da bi ispravno radio. Kada je riječ o odabiru vrste usmjerivača, postoji dosta dobrih modela na tržištu.

Ethernet kabliranje

Ethernet je specifikacija ožičenja koja definira kako se podaci prenose preko kabela s upletenim paricama. Okvir sastoji se od skupa polja, uključujući Internet Protokol (IP) adresu i vremensku oznaku. Korisni teret mogu biti podaci, kontrolne informacije ili oboje.

Prespojne ploče (Patch paneli)

Prespojne ploče nude razne prednosti i zbog toga su toliko popularne. One pružaju otvorenu i sigurnu vezu između vaših mrežnih uređaja i ostatka svijeta. Osim toga, prespojne ploče često su najpovoljnija opcija u svojoj kategoriji.

Zašto bi se tvrtke odlučile kupiti ovu vrstu opreme?

Prespajanje kabela brzo dovodi do kvarova, što može biti skupo ako ih imate puno. To također degradira kvalitetu vaših kabelskih veza tijekom vremena. A kada koristite više prespojnih ploča nego što je potrebno, na kraju plaćate dodatni novac za hardver koji neće nužno poboljšati kvalitetu vaših veza ili brzinu veze.

VoIP telefoni

Glasovni internetski protokol (VoIP) telefoni omogućuju vam upućivanje i primanje telefonskih poziva na WiFi ili ožičenoj mreži.

Pitanja sigurnosti mreže

Sigurnost mreže vrlo je važan dio upravljanja učinkovitim poslovanjem.

Bez mrežne sigurnosti mogli biste izložiti svoju tvrtku nepotrebnim rizicima koji bi mogli potencijalno naštetiti ugledu vašeg brenda. Sigurnosna razmatranja ključni su dio svake odluke o kupnji za bilo koje poslovanje.

Prilikom kupovine mrežne opreme pokušajte paziti na značajke poput VPN podrške, hardverske enkripcije i hardverskih vatrozida koji će pomoći zaštiti vaše tvrtke od hakera i krađe podataka.

Pomoćno osoblje

Kada je riječ o umrežavanju, možda niste jedini koji zna održavati svoju opremu. Ako tek počinjete i nemate tim IT stručnjaka, to je važno.

Najbolje rješenje je korištenje softvera za daljinsko upravljanje. Ovaj softver omogućuje vam kontrolu mreže s bilo kojeg računala ili uređaja koji ima pristup Internetu. Možete čak instalirati ovaj softver na tuđe računalo ako se njihov hardver pokvari i treba im daljinska podrška.

Pored softvera za daljinsko upravljanje, trebali biste osigurati i da vaše poduzeće ima dovoljno pomoćnog osoblja tako da nijedan tehničar ne mora raditi sam.

Kada je u uredu dostupan netko cijeli dan koji se može pobrinuti za sve tehničke probleme vezane uz mrežu, ostali djelatnici će se moći usredotočiti na svoje radne ciljeve umjesto da brinu o tehnološkim problemima.

Idući put vam donosimo drugi i završni dio ove bitne teme za svako poslovanje. Dok čekate pročitajte neke od naših drugih informativnih članaka koje možete pronaći na ovoj poveznici.

Od vizije do projekta u četiri jednostavna koraka

Nikad brže do novog projekta, ispunite naš kratki upitnik za Vaš budući projekt i kontaktirat ćemo Vas u što kraćem roku sa ponudom.
Malcare WordPress Security