SALTO Systems JustIN mobilna aplikacija s funkcijom bezključnog iskustva značajno poboljšava zadovoljstvo gostiju u hotelskoj industriji

Salto Systems bezključni pristup zajedno sa SALTO Systems JustIN mobilnom aplikacijom omogućuu veliku prednost nad konkurencijom u vašem poslovanju. Pročitaje ovaj članak i saznajte zašto.

Općenito govoreći, postoje dva načina za poboljšanje iskustva gostiju u hotelu:

1. prvo je osigurati da su svi zaposlenici gorljivi ambasadori vašeg brenda i uvijek dostupni gostima s osmijehom na licu
2. drugo je korištenje tehnologije kako bi hotel optimizirao svoje poslovne proces – od prijave, provjere i rezerviranja soba do usluživanja gostiju

U svijetu u kojem se tehnologija (a i sam svijet) brzo mijenjaju, hotelijerima postaje sve izazovnije da zadovolje povećane zahtjeve gostiju.

Uz porast korištenja mobilnih aplikacija, društvenih medija i usluga Internet rezervacije, gosti mogu rezervirati svoj boravak unaprijed, provjeriti cijene u bilo koje doba dana ili noći, pa čak i postaviti pitanja o njihovom boravku prije nego što stignu na destinaciju uz samo nekoliko klikova na svojim pametnim telefonima ili tabletima. Sve ovo dodatno povećava konkurenciju među hotelima i traži od njih pružanje izvanredne usluge svakom gostu.

Imajući u vidu sve navedeno, sastavili smo nekoliko praktičnih savjeta o tome kako možete značajno poboljšati iskustvo gostiju u vašem hotelu tako što ćete omogućiti bezključno rješenje putem mobilnih aplikacija.

Prije svega, što je bezkontaktno iskustvo gostiju?

Bezkontaktno iskustvo gostiju je iskustvo gdje gosti mogu rezervirati smještaj i prijaviti se u hotel bez potrebe za ponovnim unosom svojih podataka. Oni mogu preskočiti potrebu za kontaktom sa recepcionarom sa samo jednim klikom.

Bezkontaktna rezervacija, uz pomoć mobilnih aplikacija, optimizira iskustva gostiju pružajući im više informacija o njihovom boravku i prije dolaska. Na primjer, ako su rezervirali hotelsku sobu putem vaše web stranice ili aplikacije, dobit će tekstualnu poruku s prilagođenim savjetima, uključujući preporuke za parkiranje i restoran.

Mobilna aplikacija im također omogućava postavljanje pitanja o atrakcijama i događajima u vašem gradu – npr. koji restoran je otvoren do kasnih noćnih sati u određenim danima? To gostima olakšava planiranje boravka te, jednom kada stignu, provode više vremena uživajući u vašem gradu.

Rezervacija bez potrebe za direktnim kontaktom sa djelatnicima hotela smanjuje potrebu za interakcijama sa recepcionarom, preuzimanje i vraćanje fizičkih kartica i sl. Sve ovo poboljšava iskustva vaših gostiju jer na ovaj način izbjegavaju čekanja u redu prilikom dolaska na recepciju.

Zašto hoteli ulažu u bezkontaktno iskustvo gostiju?

Ukratko: dobro bezkontaktno iskustvo povećava ukupno zadovoljstvo gostiju, odanost kao i povećani broj rezervacija/dolazaka gostiju.

Što je kraći put, to je brža prodaja

Za goste je najvažnija praktičnost. Razmislite o broju načina na koji današnji gosti mogu rezervirati sobu.

Na primjer, Internetske rezervacijske usluge poput Expedia ili TripAdvisor omogućuju gostima da pretražuju dostupnost hotela i uspoređuju cijene na svom uređaju. Zatim mogu odabrati datume koje traže i rezervaciju predati izravno iz aplikacije.

Pomoću mobilnih aplikacija gosti mogu u stvarnom vremenu dobiti i ažuriranja o promocijama i posebnim događajima koji se održavaju na njihovom odredištu. Ove značajke potencijalnim kupcima olakšavaju donošenje odluka o tome gdje odsjesti na temelju onoga što im je najvažnije — praktičnost i vrijednost.

Održivost je novo normalno

U današnjem digitalnom svijetu više nema smisla imati različite kanale za svaku vrstu gosta – u ovom slučaju, na primjer, mobilna aplikacija za goste i web stranica za osoblje.

Gosti uz dobre usluge žele i praktičnost. Gosti ne žele trošiti vrijeme na pronalaženje informacija putem Interneta ili na pretraživanje putem web stranice hotela; žele sve na dohvat ruke jednim klikom. SALTO Systems JustIN mobilna aplikacija 02 - Smartnet

Dajte svom recepcionerskom timu jednostavan i brz pristup rezervacijama i profilima gostiju: mnogi hoteli imaju problema s pristupom podacima o rezervacijama na svojim stolnim ili prijenosnim računalima jer koriste zastarjeli softver koji ne podržava moderna rješenja poput mobilnih aplikacija.

Sa sučeljem na svojim telefonima, zaposlenici će moći lako upisati goste bez potrebe za prebacivanjem između ekrana.

Obavijestite goste o važnim ažuriranjima s „push“ obavijestima, s napomenom da su push obavijesti toliko rasprostranjene u našem životu da nije ni čudo zašto su sve više u poslovnoj uporabi kao dio marketinške strategije. Također, 82% potrošača se slaže da obavijesti s društvenih medija povećavaju zadovoljstvo i lojalnost kupaca.

Push značajka omogućiti će slanje poruka gostima o vremenskim uvjetima, novim događajima koji se događaju u vašem hotelu, pa čak i last-minute promjene, poput dostupnosti sobe ili posebnih ponuda koje biste mogli ponuditi tijekom događaja ili dana.

COVID je promijenio naše živote… ali i iskustva hotelskih gostiju

Za vrijeme COVID pandemije hoteli uvijek traže inovativne načine za poboljšanje iskustva svojih gostiju. Mobilne aplikacije za hotelijere nude velike mogućnosti i na ovom području. Koristite svoju mobilnu aplikaciju za bezkontaktnu rezervaciju gostiju. Ako već nemate takvu aplikaciju za rezervacije, to je prvo što morate implementirati u svoje poslovanje.

Također možete koristiti svoju osnovnu mobilnu aplikaciju za rezervacije kao temelj za razvoj ostalih funkcionalnosti u navedenoj aplikaciji. To će vam uštedjeti novac u troškovima razvoja jer možete ponovo upotrijebiti velik dio onoga što je već izgrađeno u vašem sustavu uz minimalne napore u razvoju.

Koji hoteli koriste bezkontaktne prijave i zašto?

Mnoge vrste hotela koriste bezkontaktnu prijavu za goste, uključujući luksuzne hotele, budget-hotele i butik hotele.

Neki su hotelski lanci implementirali ovu uslugu na svim svojim lokacijama, dok su je drugi implementirali samo na pojedinim mjestima.

Uz to, neki neovisni hoteli također su prihvatili bezkontaktnu prijavu (putem mobilne aplikacije) kao način za poboljšanje iskustva s gostima i povećanje učinkovitosti hotelskog osoblja.

Općenito, sve više hotela, svih vrsta i veličina, nude bezkontaktnu prijavu putem mobilne aplikacije kao dodatnu opciju za potrebe rezervacije gostiju, i ostale usluge putem mobilnih aplikacija.

Na primjer, Hilton je nedavno predstavio svoju novu mobilnu aplikaciju koja gostima omogućuje rezervaciju jednako jednostavnu kao i rezervaciju preko web stranice. Ona gostima pruža besprijekorne informacije o tome kakve su pogodnosti uključene u njihov boravak i dostupnost soba. Korištenjem mobilnih aplikacija Hilton je značajno povećao zadovoljstvo gostiju pružajući jednostavan pristup relevantnim informacijskim uslugama koje prije nije mogao pružiti.

Kako rade „mobilni ključevi“?

Mobilni ključevi za rad u hotelima omogućuju gostima da se prijave i pristupe svojim sobama pomoću pametnih telefona ili drugih mobilnih uređaja.

Proces obično započinje tako da gost rezervira sobu u hotelu i prima e-poštu ili tekstualnu poruku s digitalnim ključem. Gost tada može preuzeti mobilnu aplikaciju hotela i koristiti je za prijavu i pristup svojoj sobi. Aplikacija se također može koristiti za pregled njihovih podataka o rezervaciji, podnošenje posebnih zahtjeva i provjeru.

Jednom kada gost stigne u hotel, može pomoću mobilne aplikacije otključati vrata svoje sobe. To se postiže držanjem mobitela ili drugog digitalnog uređaja (kao npr. tableta) u blizini brave na vratima. Mobilna aplikacija koristi komunikaciju u blizini (NFC) za čitanje digitalnog ključa i otvaranje vrata.

Alternativno, neki hoteli mogu koristiti Bluetooth ili QR kod tehnologiju za otvaranje vrata, a neki hoteli također koriste bezključni ulaz (ili pametne brave) kojima se može pristupiti s kodom ili virtualnim ključem. Gost mora imati sa sobom registrirani digitalni uređaj (npr. svoj mobitel) kako bi ušao u svoju sobu/apartman/bungalov i sl.

Važno je napomenuti da nisu svi hoteli implementirali tehnologiju mobilnih ključeva, ali većina hotelskih lanaca počela je usvajati ovu tehnologiju. A gostima ona postaje sve popularnija opcija jer eliminira potrebu da se čeka u redu na recepciji da uzmu fizički ključ i također eliminira potrebu za osobnim povratom ključa nakon odjave.

Glavne prednosti primjene „mobilnih ključeva“ u hotelima

Smanjenje troškova: održivost i isplativost

Možete implementirati mobilne aplikacije u svoje marketinške programe za uštedu resursa, povećanje prihoda i poboljšanje zadovoljstva gostiju.

Studija koju je proveo Hilton otkrila je da hoteli koji koriste mobilne aplikacije bilježe trenutno povećanje prihoda kao i značajno smanjenje troškova rada. To je zato što gosti sada mogu s mobilnim telefonima rezervirati svoj boravak bez da direktno kontaktiraju recepcionere. Samo sa par dodira zaslona svog mobitela ili tableta mogu provjeriti vašu ponudu i odlučiti se odsjesti u vašem hotelu.

Odlična iskustva gostiju: učinkovit i personalizirani postupak prijave

Jedno od najvažnijih aspekata iskustva gostiju je kako hotelsko osoblje komunicira s gostima na recepciji prilikom njihove prijave. Pomoću mobilnih aplikacija možete učiniti svoj postupak prijave učinkovitijim i personaliziranijim koristeći mnogobrojne prednosti mobilnih aplikacija.

Na primjer, mobilna aplikacija omogućuje gostima da unaprijed naprave prijavu umjesto da čekaju u redu za vašom recepcijom. Ovo štedi vrijeme i za vas i za vaše goste i poboljšava iskustvo korisničke usluge.

Uz to, mobilne aplikacije opremljene su značajkama kao što je QR skener koda koji gostima omogućuje da lako pronađu vašu lokaciju na karti skeniranjem kroz kameru svog telefona. Na ovaj način možete izbjeći skupe pogreške u tiskanju ili korištenja tiskanih uputa tijekom boravka gosta u hotelu.

Drugi načini na koje hoteli mogu poboljšati iskustvo kupaca putem mobilnih usluga prijavljivanja

• Pojednostavniti postupak prijave da bude brz i jednostavan:
gosti bi trebali biti u mogućnosti dovršiti postupak prijave za nekoliko minuta koristeći svoje digitalne/mobilne uređaje.

• Omogućiti gostima da prilagode svoj boravak:
pružiti mogućnosti za rezervaciju veće sobe, posebne zahtjeve i dodatne usluge koje se mogu kupiti putem postupka prijave preko mobilne aplikacije.

• Osigurati gostima ažurne informacije u stvarnom vremenu:
informirati goste o statusu njihove sobe, bilo kakvim kašnjenjima ili promjenama u njihovoj rezervaciji i svim posebnim ponudama ili promocijama.

• Ponuditi gostima digitalne ključeve:
omogućiti im da preskoče recepciju prilikom dolaska i odu ravno u svoju sobu koristeći digitalne ključeve koje koriste putem mobilne aplikacije na svom pametnom telefonu.

• Koristiti podatke o gostu:
prikupiti podatke o preferencijama gostiju i prethodnim boravcima kako bi se personaliziralo iskustvo prijave putem mobilne aplikacije i dale preporuke za buduće boravke.

• Poslati push obavijesti:
pošaljite push obavijesti za prijave, odjave i druge važne informacije, poput broja sobe, na mobilni uređaj gosta.

• Olakšati kontakt svojim gostima:
pobrinite se da vas gosti mogu lako kontaktirati, u slučaju da imaju bilo kakvih pitanja ili nedoumice. SALTO Systems JustIN mobilna aplikacija 01 - Smartnet

• Omogućiti višejezičnost mobilne aplikacije:
omogućiti mobilnu uslugu prijavljivanja dostupnim na više jezika kako bi privukli goste iz svih krajeva svijeta.

• Omogućiti integracije s drugim tehnologijama:
integrirati mobilnu uslugu prijave s drugim tehnologijama kao što su glasovni pomoćnici, virtualna stvarnost i proširena stvarnost kako bi stvorili besprijekorno i personalizirano iskustvo za gosta.

Poboljšana sigurnost

Hotelska aplikacija može se koristiti kao bezključno sredstvo za zaštitu gostiju, dopuštajući im da osiguraju svoju sobu prije dolaska.

Gosti također mogu unijeti razne bitne osobne informacije u aplikaciju kao npr. svoje alergije ili ograničenja prehrane tako da hotel bude bolje pripremljen za njihov dolazak i njihove potrebe.

Mobilna aplikacija kao bezključno rješenje definitivno poboljšava korisničku uslugu vašeg hotela, na više različitih područja.

Usluga online prijave uravnotežuje radno opterećenje vašeg osoblja

Pomoću Internetskih usluga za prijavu možete prerasporediti zadatke određenim zaposlenicima. Usluge online prijave također vam omogućuju praćenje rasporeda osoblja u stvarnom vremenu kako ne bi bili prezaposleni što može dovesti do pada kvalitete usluge.

Prednost online prijave u odnosu na prijavu na recepciji

Ako ponudite gostima mogućnost prijave online, vjerojatnije je da će to učiniti oni koji ne žele čekati u redu na recepciji, a upravo je takvih gostiju sve više.

Promicati socijalno distanciranje i izgraditi povjerenje gosta

Drugi jednostavan način poboljšanja iskustva gostiju je promicanje društvenog distanciranja. Mnogi gosti dolaze u vaš hotel na odmor, pa je ponekad važno držati ih podalje od situacija koje bi mogle biti potencijalno uznemirujuće.

Na primjer, ako imate bazen, možda biste željeli ograničiti pristup tijekom kasnih večernjih sati jer bi gosti koji tada koriste bazen mogli ometati druge goste koji su već otišli na počinak.

Povećajte upotrebu mobilnih ključeva u vašim hotelima

Promicanje upotrebe mobilnog ključa umjesto fizičkih kartica

Jedan od načina na koji hoteli mogu poboljšati iskustvo gostiju je promocija mobilnog ključa u odnosu na fizičke kartice. Prijava s mobilnom aplikacijom omogućuje gostima da jednostavno skeniraju svoj telefon kad uđu u hotelsku sobu i prijave se, bez potrebe za fizičkim karticama.

Informirajte goste o bezključnom pristupu prije nego što stignu u vaš hotel

Prvi korak u provedbi bezključnog pristupa je unaprijed priopćiti gostima ovu promjenu, tj. obavijestiti ih o ovoj promjeni prije nego što stignu.

Ako vašem hotelu treba posebna oprema, pobrinite se da ta usluga bude dostupna svim potencijalnim gostima. Kreirajte aplikaciju za različite platforme koja gostima omogućuje pred registriranje i postavljanje njihovih podataka.

Koristite marketing za promicanje korisnosti uporabe mobilnih ključeva

Za to bi možda najbolje bilo da koristite društvene medije i oglašavanja, uključujući blog na web stranici tvrtke ili članak u lokalnim novinama.

Postanite ‘prvi mobilni’ hotel u vašem području

Bezključna prijava s mobilnom aplikacijom jedan je od najpovoljnijih načina da se gosti osjećaju komforno i dobrodošlo kad posjete vaš hotel. Budite među prvima koji će to prepoznati i podržati.

Ponudite više različitih usluga putem mobilne aplikacije

Ako želite da se iskustva gostiju vašeg hotela poboljšaju, trebali biste razmotriti mogućnost pružanja više različitih usluga putem svoje mobilne aplikacije.

Korištenje aplikacije ne samo da gostima povećava praktičnost, već smanjuje i frustraciju i gnjavažu. Ovom metodom gosti mogu sami unijeti svoje podatke u računalni sustav i osigurati da sve bude pripremljeno i prije nego što oni stignu u svoje sobe.

To je posebno važno u vrijeme gužve kada se puno gostiju prijavi u kratkom roku i sve ih treba brzo i ispravno provjeriti i prijaviti.

Postoji nekoliko načina na koje možete koristiti mobilne aplikacije za potrebe dodatnih usluga kupcima u hotelima:

• koristite aplikacije poput TripIt (organizator planova putovanja) i Concur (alati za upravljanje osobnim stvarima) SALTO Systems JustIN mobilna aplikacija 03 - Smartnet

• nudite obavijesti o dostupnosti trenutne sobe putem aplikacija poput HotelTonight ili BookingBuddy

• integrirajte aplikacije poput Google zadaci u vaš postupak rezervacije hotela

• prije dolaska, gostima postavite pitanja o njihovim željama i očekivanjima

Nedostaci primjene mobilnog ključa… i kako se nositi sa istima kao profesionalac

Primjena mobilnog ključa dolazi sa puno prednosti, ali i ponekim nedostatkom, zbog čega je važno da ih hoteli razumiju prije nego što donesu odluku o tome hoće li primijeniti ovu tehnologiju u svom poslovanju ili ne.

Jedan od glavnih nedostataka bezključnog mobilnog prijavljivanja je da gosti moraju čekati da netko drugi odobri pristup njihovoj sobi. To znači da će možda morati pričekati dok njihova soba ne bude spremna za njihov dolazak. Za usporedbu, gosti koji koriste tradicionalne metode provjere imaju svoje sobe pripremljene i dostupne odmah po svom dolasku.

Najbolji način za rješavanje ovih potencijalnih problema je priprema vašeg osoblja sa svim izazovima u vezi s primjenom ove nove tehnologije. Provjerite jesu li članovi vašeg osoblja adekvatno obučeni za korištenje ove metode prije nego što je implementirate u svoj hotel.

Također, morate staviti informativne natpise na sve ulaze/izlaze kako bi gosti znali točnu proceduru kada koriste mobilne ključeve unutar vašeg hotelskog kompleksa.

SALTO Systems JustIN mobilna aplikacija za bezključni pristup

Sa JustIN mobilnom aplikacijom, SALTO Systems stvorio je aplikaciju koja gostima omogućuje upravljanje mnogim aspektima boravka u hotelu odmah sa svog pametnog telefona.

SALTO Systems JustIN mobilna aplikacija omogućava gostima izbjegavanje redova na recepciji i izravno prijavljivanje u hotel. Gosti na ovaj način zamjenjuju fizički ključ sobe sa svojim pametnim telefonom – sve što trebaju napraviti je da samo približe svoj mobitel elektroničkoj bravi na vratima; pristupnom dizalu; pa čak i tokom odjave iz hotela.

SALTO Systems JustIN mobilna aplikacija također poboljšava operacije i upravljanje (važno za pozitivna iskustva gostiju) – na način da se minimiziraju troškovi zbog izgubljenih i zamijenjenih fizičkih ključeva kao i označavanjem hotela kao tehnološki naprednim “pametnim hotelom”.

Korištenjem JustIN mobilne aplikacije u kombinaciji s bogatom ponudom SALTO Systems stilskih elektroničkih brava i ručica, može se poboljšati bilo koji hotelski „dekor“.

SALTO-ova najnovija evolucija u inženjerstvu s bravama – Element Fuzija praktički je nevidljiva s elegantnim okruglim čitačem koji eliminira bravu na vratima zatvarajući sve elektroničke komponente unutar samih vrata. U paru s JustIN mobilnom aplikacijom, Element Fuzija nudi elegantno, ali vrhunsko rješenje za kontrolu pristupa za bilo koju vrstu uslužnih djelatnosti.

Jednostavno i sofisticirano

SALTO Systems JustIN mobilna aplikacija jednostavna je za korištenje, ali istovremeno i sofisticirana. Naime, SALTO Systems JustIN mobilna aplikacija zamjenjuje potrebu za fizičkom pristupnom karticom tako što sigurno šalje ključ sobe “Over The Air” (OTA) iz SALTO-ovog ProAccess SPACE softvera za upravljanje, na registrirani i provjereni iOS ili Android uređaj. Telefon tada koristi Bluetooth Low Energy (BLE) za slanje signala u elektroničke brave vrata. Ako je telefon izgubljen ili ukraden, pristup se može odmah ažurirati putem ProAccess SPACE-a.

SALTO Systems JustIN mobilna aplikacija sigurno komunicira putem „Oblaka/Cloud”, što omogućuje gostima hotela da dobiju ključ svoje sobe putem Interneta, bilo kada i bilo gdje.

JustIN mobilna aplikacija potpuno je sigurna jer se ključevi ne mogu duplicirati, za razliku od mehaničkih tipki ili nekih RFID tehnologija niske sigurnosti. Šifrirani prijenos podataka koristi SSL (Secure Socket Layer) AES 128-bitni postupak otvaranja enkripcije kako bi se osigurao siguran prijenos.

Dok strateški razmišljate kako poboljšati iskustvo gostiju, svakako razmislite i o velikim mogućnostima bezključog pristupa koje vam pruža SALTO Systems JustIN mobilna aplikacija. Ovaj pristup usmjeren na korisnika će vam uštediti vrijeme te poboljšati vaše poslovanje.

Često postavljana pitanja

Kako se bezključno prijaviti u hotel?

Postoje dva načina bezključne prijave: možete koristiti mobilnu aplikaciju (kao što je na primjer SALTO Systems JustIN mobilna aplikacija)  koju ste prethodno napunili svojim karticama za vjernost ili možete koristiti sustav u kojem gosti skeniraju vlastitu karticu po dolasku.

Prvi je način ekonomičniji i lakši za goste, ali nedostatak je taj što gostu ne omogućuje pristup drugim hotelskim uslugama.

Drugi način omogućava veću fleksibilnost i dodatke poput grupnih popusta, posebnih cijena za lokalno stanovništvo ili djecu, hotelskih akcija i još mnogo toga. Gostima također olakšava upravljanje svojim profilom i ima veću sigurnost u usporedbi s tradicionalnom karticom s ključevima.

Trebate li aplikaciju za bezključnu prijavu u hotel?

Ako niste sigurni trebate li aplikaciju za mobilnu prijavu u hotel, odgovor je potvrdan.

Hoteli koji nude ovu mogućnost imaju povećanje rezervacija za 10%, a za goste koji koriste ovu aplikaciju vjerojatnost da će ponovno odabrati vaš smještaj je 3 puta veća!

Mana ovog pristupa je što će vam možda trebati više prostora za sve informacije koje ćete staviti u aplikaciju. Ako ustanovite da vaša aplikacija postaje prevelika, razmislite o integriranju s drugim proizvodom ili uslugom tako da vaša aplikacija postane dio većeg sustava od kojeg će vaš hotel imati dodatne koristi.

Zašto bih trebao koristiti bezključnu prijavu?

Bezključna prijava omogućiti će brže i lakše prijave u hotelu, kao i prikladniji način za goste da plaćaju račune.

Ako se koristi mobilna aplikacija za bezključnu prijavu, gostima se pruža jednostavan i siguran način ulaska u njihovu sobu i pristup prtljazi. Možete čak omogućiti svojim gostima napredne rezervacije jednostavnim otvaranjem aplikacije na njihovom telefonu.

Štoviše, izgradnjom vlastite prilagođene mobilne aplikacije moći ćete kreirati zaista osobna iskustva svojim gostima.

Je li sigurno koristiti mobilni telefon za prijavu u hotel?

Odgovor je da!

Ne trebate brinuti o sigurnosti svojih gostiju i njihovim osobnim podacima jer su sigurno spremljeni na aplikaciji za goste.

Bez obzira koliko puno ili malo informacija trebate od svojih gostiju, moguće ih je prikupiti putem vaše mobilne aplikacije. To osigurava da posjetitelji ne trebaju printati papirne kopije svojih rezervacija ili da vam daju suvišne osobne podatke.

Ako želite imati precizniju informaciju o tome koji tipovi gostiju borave u vašem hotelu, bezključnu prijavu možete koristiti kao svaki drugi alat za prikupljanje podataka o potencijalnim gostima. Na ovaj način moći ćete ciljati potencijalne goste prema lokaciji, dobi, spolu i interesima u hodu.

Dakle, umjesto da pokušavate prikupiti ove podatke iz papirnatih obrazaca ili tražiti osobne intervjue, možete prikupiti ove podatke bez ikakvih problema jednostavnim prijavljivanjem s mobilnim uređajem.

Zaključak

Hotelijeri neprestano pokušavaju pronaći načine kako gostima poboljšati iskustva u hotelima i opravdano vjeruju da je bezključna prijava jedan od načina da se to postigne.

Postupak bezključne prijave velika je pogodnost za goste koji žele izbjeći duge redove.

Proces također minimizira potrebu za osobljem koje će rukovati prtljagom, što može biti ograničavajući faktor hotelskom osoblju prilikom obavljanju puno prijava u jednom danu/vremenskom periodu.

Ovo je samo neki od mnogih načina na koje hoteli mogu koristiti mobilnu tehnologiju za poboljšanje svog iskustva s gostima.

Bezključna usluga prijavljivanja može biti od velike pomoći hotelima: praktična je, jednostavniji je proces za one goste koji su možda zaboravili svoj ključ te pomaže u skraćivanju „praznog hoda“ prilikom prijava gostiju na recepciji.

Usluga je također lakša za one goste koji već imaju aplikaciju na svojim telefonima jer ne moraju prolaziti kroz cijeli postupak odjave ili se baviti bilo kakvim propustima/nedostajućim informacijama prilikom prijave u hotelu.

Zapravo, gotovo 2-3 od svakih 10 gostiju hotela sada koristi mobilne uređaje za potrebe prijave. Uz to, ne nude svi hoteli usluge bezključne prijave putem mobilne aplikacije, ali i to se lako može kontaktirajući Smartnet.

Da sumiramo 3 glavne prednosti primjene bezključnog pristupa mobilnom aplikacijom u hotelima

1. Smanjivanje vremena čekanja

Kao hotelijer možete gostima omogućiti prijavu bez potrebe da čekaju u redu.

Kako mobilne aplikacije postaju sve popularnije, gosti ih sve više koriste. A uz to što se društveni mediji stalno mijenjaju, za hotele je ključno da usvoje ove nove tehnološke alate kako bi bili u toku s očekivanjima gostiju.

2. Poboljšavanje iskustva gostiju

Uz mobilne aplikacije, gosti mogu rezervirati boravak unaprijed i provjeriti cijene u bilo koje doba dana ili noći.

S ovim mogućnostima, gosti imaju potpunu kontrolu nad svojim putovanjem od prijave kod kuće ili na poslu do rezervacije sobe i osiguravanja najboljih cijena za noćenje.

To im omogućava “duševni mir” znajući da će njihovo putovanje biti pristupačno i bez gnjavaže.

3. Izgrađivanje odanosti vašem brendu

Nudeći ovu uslugu, hotel od prvog dana gradi odanost svom brendu jer gosti znaju da će dobiti ono što žele kada im je najpotrebnije: pristupačnu cijenu na dan kad su rezervirali boravak u hotelu!

Zato implementacija bezključnih mobilnih aplikacija može povećati odanost brendu poboljšanjem zadovoljstva gostiju/korisnika i pružanjem bolje usluge u cjelini u hotelskom objektu.

Bezključni pristup putem mobilnih aplikacija uvelike mijenja odnose u hotelskoj industriji. Omogućujući gostima da koriste svoje pametne telefone za prijavu, pristup svojim sobama, pa čak i odjavu, hoteli mogu poboljšati iskustvo gostiju pružajući praktičnost, sigurnost i fleksibilnost.

To ne samo da poboljšava iskustvo gostiju, već i omogućuje bolje iskustvo kupca u cjelini. Implementacija bezključnog pristupa putem mobilnih aplikacija svakako može pomoći hotelima da se istaknu na prepunom tržištu i privuku dodatne goste u svoje objekte.a

SmartNet © 2024.

Od vizije do projekta u četiri jednostavna koraka

Nikad brže do novog projekta, ispunite naš kratki upitnik za Vaš budući projekt i kontaktirat ćemo Vas u što kraćem roku sa ponudom.