Jeste li ikada imali problema s računalom koji niste mogli riješiti sami? Možda ste mogli zamoliti svog prijatelja da vam pomogne u rješavanju? Što ako on/ona ne bi mogao naći rješenje? To je trenutak u kojoj IT podrška dolazi u obzir.
Danas ćemo saznati što je IT podrška i zašto je ona tako važna.
Što znači IT podrška?
Jednostavna definicija IT podrške je pomoć s uređajima koji se odnose na tehnologiju za pojedince i tvrtke. Korisnicima pruža rješenja za različite probleme s kojima se mogu susresti. Uloga IT podrške u poslovnom svijetu nadilazi običnu pomoć. Osim instalacije i konfiguriranja uređaja, može vam pomoći i mnogo više.
Što je produktivna IT podrška?
Produktivna informatička podrška nije samo u rješavanju problema, već i u sprečavanju istih. Dobra IT podrška unaprijed razmišlja o mogućim problemima i prijetnjama s kojima biste se mogli suočiti vi i vaše Internetsko poslovanje, što bi moglo naštetiti vašoj produktivnosti i prihodima. Dobra IT podrška jedan je od ključnih čimbenika vašeg poslovanja kako bi ostvarili svoj puni potencijal.
Zašto je IT podrška toliko važna?
Imati vlastiti interni tim za podršku IT-u može biti skupo i nema mnogo tvrtki koje se odluče za to. Jedan od potencijalnih problema je i pronalaženje kvalitetnog osoblja koje može pravilno obavljati svoj posao. Potražnja za visokokvalitetnim IT osobljem trenutno je veća od ponude. Također, mnogi visoko kvalificirani zaposlenici zahtijevaju visoke plaće, a male i srednje tvrtke si to ne mogu priuštiti.
Cyber kriminal je u porastu u cijelom svijetu. Cyber prostor je postao novi teritorij modernih kriminalaca. Neuspjeh vašeg mrežnog poslovanja može biti vrlo skup, jer ne samo da ćete izgubiti profit, već i kupce, a možda čak i prestati poslovati.
Vrlo je važno pronaći dobru uslugu IT podrške (ako ne možete postaviti vlastitu) ako želite imati stabilnu i neprekidnu Internetsku prisutnost. Kvalitetna usluga pružit će vam mir i svoje vrijeme i energiju možete usmjeriti na druge važne stvari za rast poslovanja.
Što rade tvrtke za podršku IT-u?
Poduzeća sve više ovise o IT-u, što sa sobom donosi čitav niz zadataka i odgovornosti. IT podrška u osnovi se odnosi na svaku pomoć u proizvodima i uslugama vezanim za tehnologiju. Odjel za IT podršku odgovoran je za instaliranje novog sigurnosnog softvera, kao i za pomoć zaposlenicima u raznim drugim pitanjima koja mogu imati. Budući da je IT podrška dostupna bilo gdje i bilo kada, zaposlenici mogu očekivati brzu i pouzdanu uslugu. Stoga će se povećati i zadovoljstvo poslom i angažman zaposlenika.
Evo nekoliko najčešćih zadataka povezanih s IT podrškom:
– Instaliranje softvera i hardvera i osiguravanje da sve radi ispravno
– Stvaranje korisničkih računa za zaposlenike i podučavanje istih kako koristiti softver sustava
– Rješavanje problema s kojima se zaposlenici mogu susresti
– Zakazivanje i provođenje zakazanih provjera održavanja i nadogradnji
– Dijagnoza i rješavanje svih problema softvera i hardvera
– Popravak računalne opreme
– Odgovaranje na hitne probleme (npr. kvarovi hardvera)
– Primanje i obrada zahtjeva za podršku
Što rade tehničari za IT podršku?
Za podršku mrežama poduzeća potrebno je nekoliko vještina. Na primjer, stručnjaci za podršku analiziraju, procjenjuju i rješavaju probleme. Održavanje mreže i čuvanje digitalnih podataka važni su zadaci koje obavljaju ovi tehničari.
Predstavnik korisničke usluge pruža tehničku podršku korisnicima koji nisu upoznati s računalnom tehnologijom. Njihov posao je odgovaranje na telefonske pozive i zahtjeve za pomoć e-poštom.
Stručnjaci za kibernetičku sigurnost također su dio tima za podršku. Ovi stručnjaci osiguravaju mrežu, aplikacije i podatke svojim vještinama i stručnošću.
Ispod su neki od zadataka koje tehničar za informatičku podršku može obaviti:
– Instaliranje i konfiguriranje mreže i njenih komponenata
– Dodavanje korisnika u sustav i stvaranje njihovih korisničkih računa
– Praćenje i održavanje mreža i računalnih sustava
– Dijagnosticiranje problema
– Rješavanje otvorenih pitanja kupaca
– Rješavanje problema u informatičkom sustavu
– Preporučivanje rješenja za probleme s kojima se korisnici mogu susresti
Ovisno o tvrtki, tehnička podrška ima mnogo oblika. Neki imaju potrebu za integraciju u svakodnevne operacije, dok će drugima možda trebati služba za pomoć tijekom radnog vremena. Bez obzira na vašu potrebu, dobra informatička podrška uvijek je potrebna kako bi posao tekao normalno svojim tokom.
Primjeri usluga podrške
Služba pomoći / korisnička podrška
Oni su prvi koji odgovaraju na bilo koju vrstu problema koji se pojavi. Skupina zaposlenika koja dobro poznaju informatičke sustave i pružaju podršku kupcima i zaposlenicima 24/7. Podrška se pruža telefonom ili na licu mjesta.
Usluge pohrane podataka
Ove usluge pružaju rješenja za sigurno pohranjivanje informacija gdje god to bilo, poput podatkovnog centra u oblaku ili servera na udaljenoj lokaciji. Podrška za pohranu podataka može biti u rasponu od pristupa do oporavka podataka.
VoIP (zvučna komunikacija putem Interneta)
Ovo je danas popularna tehnologija. Omogućuje vam pozive s drugih uređaja poput PC-a ili prijenosnog računala, a također bilježi ove pozive. Postavljanje ove tehnologije može biti teško, a tu dolaze stručnjaci iz IT-a. Na ovaj način možete iskoristiti ovu sjajnu tehnologiju bez ikakvih problema ili izgubljenog vremena. I možete biti sigurni da će sve raditi kako treba.
Usluge e-pošte
Jedan od najvažnijih aspekata svakog modernog poslovanja je e-pošta. Neki koriste vanjske usluge za uslugu e-pošte i hosting, dok drugi obrađuju sve interno. Sve u svemu, kvalitetna podrška e-pošte presudna je za rast poslovanja. Podrška e-pošte uključuje postavljanje računa, osiguravanje diskovnog prostora za e-poštu i još mnogo toga.
Sigurnosne usluge
Sigurnosna rješenja mogu postati složenija kako mreža raste, ali sva poduzeća moraju imati određenu razinu sigurnosti. Pružatelji usluga mogu ponuditi sigurnost u obliku vatrozida, antivirusa i anti-malwarea, a svi zajedno mogu raditi na zaštiti vašeg poslovanja i vaših podataka.
Kopiranje i pohrana podataka
Podaci se mogu akumulirati s vremenom, ali ih i dalje morate čuvati. U tu svrhu možete koristiti uslugu za pohranu podataka i vraćanje po potrebi. Također morate redovito izrađivati sigurnosne kopije kako biste zaštitili sve svoje svježe podatke i pripremili ih za hitne slučajeve u slučaju da vas napadnu hakeri ili ako vaš hardver zadesi kvar. Timovi za podršku mogu stvoriti raspored sigurnosnih kopija i čak ih spremiti na sigurnom mjestu.
Upravljana IT infrastruktura
Ponekad je potrebno podržati više od jedne usluge. Upravljane IT usluge su one usluge koje pružaju višestruku podršku. Oni se brinu za sve, od upravljanja uređajem do održavanja mreže do pohrane podataka. Za ove vrste usluga dostupan je širok spektar usluga i gotovo svaka tvrtka ih može iskoristiti.
Kako informatička podrška može pomoći vašem poslu?
IT podrška nudi obilje prednosti, kao i zadataka. Od poboljšanja tehničke učinkovitosti i pouzdanosti do optimizirane sigurnosti, može poboljšati gotovo svaki aspekt vašeg poslovanja.
Evo nekoliko prednosti u kojima možete uživati uz dobru IT podršku:
Bolja Cyber sigurnost
Problem cyber-sigurnosti svakim danom je sve veći. Hakeri se razvijaju i stvaraju sve bolje alate za krađu informacija i drugih virtualnih sredstava. Dobar i pouzdan tim za podršku IT-u jamči dobru zaštitu od svih cyber prijetnji.
Bolja prilagodljivost
Tehnologija se brzo razvija. Ako želite ostati u poslu, morate pratiti tempo ili ćete zaostati za drugima. Zato je dobra informatička podrška ključna za prilagođavanje najnovijim tehnološkim dostignućima, istovremeno omogućavajući vam da nastavite s poslovanjem bez prekida.
Maksimalna učinkovitost i produktivnost
Tehnologija je ušla u svaku industriju. S pravim alatima zaposlenici mogu svoj posao obavljati učinkovitije i s manje potrošenog vremena. To im omogućuje da rade više i lakše. To također znači i bolju maržu profita i veći uspjeh.
Usluga prilagođavanja vašim potrebama
Možda imate jedinstven posao koji zahtijeva specijalizirana rješenja. Tu dolazi podrška IT-a i oni mogu prilagoditi bilo koji alat kako bi zadovoljili vaše poslovne potrebe.
Zadovoljni zaposlenici
Uz učinkovitu podršku informatike, vaši zaposlenici imat će sve resurse i alate potrebne za brzo rješavanje svojih problema, što može drastično smanjiti zastoj. Sa sposobnošću povezivanja s IT podrškom bilo gdje, moguće je brže odgovoriti na pitanja i također mnogo brže pronaći rješenja. To također daje zaposlenicima više vremena da se posvete drugim zadacima.
Više vremena za upravljanje
IT podrška rješava sva IT pitanja, oslobađajući menadžment od trošenja vremena na zadatke povezane s IT-om i omogućavajući im da se usredotoče na upravljanje i rast poslovanja.
Biti konkurentan
U poslu nema emocija. Uvijek morate biti spremni i paziti da ne zaostanete za konkurencijom. Kad god nova tehnologija dođe na tržište, vaš IT tim predstavit će vam je i integrirati u vaše poslovanje radi poboljšanja.
Zaključak
Danas sve uspješne tvrtke imaju neku vrstu IT podrške (unutar svoje tvrtke ili izvana/poznati „outsourcing“). Prednosti takve podrške su mnoge, u rasponu od bolje sigurnosti do nesmetanog poslovanja do sretnih zaposlenika. Bez IT podrške možete se susresti s ozbiljnim problemima koji mogu ozbiljno oštetiti vaš profit ili vas čak izbaciti iz posla.
Usluge IT podrške mogu pokriti sve, od razvoja infrastrukture do sigurnosti mreže i trebale bi biti na snazi u svakom modernom poslu. Usluge IT podrške omogućuju vašem osoblju da se usredotoči na maksimiziranje rezultata poslovanja i značajno smanji troškove IT usluga. Većina organizacija smatra da su usluge podrške IT-u isplative i vrijedne ulaganja.
Smartnet d.o.o. je sistem integrator koji pruža cjelokupnu uslugu od projektiranja i implementacije do održavanja Wi-Fi/LAN mreža, hotel tv, cloud usluga, rješenja kontrole pristupa, IT sistema, te radi integraciju različitih IT komponenti korisnika u jedinstveni funkcionalni sistem. Spremni smo ispuniti sve vaše IT potrebe, stoga nam se obratite s punim povjerenjem i uvjerite u našu dugogodišnju kvalitetu.