Smješten izravno na Dalmatinskoj obali, u Hrvatskoj, hotel Le Méridien Lav idealno je mjesto za opuštanje ili za istraživanje slikovitog grada Splita.
Do prije 11 godina, Le Méridien Lav uopće nije imao WiFi (bežičnu mrežu). U to vrijeme, uobičajena praksa u Le Méridienu bila je imati samo Ethernet vezu u gostinskim sobama. Međutim, u anketama o iskustvima gostiju jedna od najčešćih pritužbi bila je njihovo nezadovoljstvo sa zabavom u zatvorenim prostorima, što uključuje i pristup Internetu.
Hotel je morao poboljšati kvalitetu zabave u zatvorenim prostorima, a za to je WiFi pristup bio neophodan. Gostima jednako važan kao i voda iz slavine. 😊
WiFi pristup je neizbježan za zadovoljavajuće iskustvo gostiju
U tom trenutku hotel je imao 2 odvojene mreže.
Za hotelsku administrativnu mrežu (koja upravlja svim važnim sustavima) uvijek je birana Cisco oprema, radi osiguranja dovoljnog kapaciteta i pokrivenosti mrežom za zadovoljavanje sve većih potreba hotelskih gostiju u srednjoročno-dugoročnom razdoblju.
Učenje iz pogrešaka
Prema dugogodišnjem iskustvu hotelske IT podrške, Cisco tehnologija je među najkvalitetnijima u industriji, te su (opravdano) smatrali da bi to bilo pravo WiFi rješenje za njihove brojne hotelske goste.
Sretni smo i zahvalni što su prepoznali i odabrali Smartnet kao pouzdanog Cisco partnera za ovu zahtjevnu WiFi implementaciju.
Na hotelskoj strani, 381 soba u prosjeku prima 700–800 gostiju tijekom dobre sezone. K tome imaju veliki konferencijski centar koji može ugostiti do 1.500 istodobnih korisnika. A tu su i druge vrste uređaja koji se povezuju s mrežom.
Novo rješenje trebalo je raditi s IoT-om, posebno s hotelskim elektroničkim bravama. I, naravno, rješenje je moralo biti unutar Le Méridien proračuna. U konačnici, Smartnet i Cisco Hrvatska pronašli su rješenje temeljeno na Cisco WiFi 6 mreži koje bi zadovoljavala sve potrebe Le Méridiena.
Najbolje za najbolje, i još k tome u okviru budgeta hotela.
Provedba bez stresa
U Smartnetu smo pripremili i obavili niz anketa u hotelu, a koje su se na kraju pokazale ključnima za uspjeh nove WiFi mreže.
Kako je hotelska mreža podijeljena na pet blokova, Smartnet stručnjaci su provjerili svaku sobu i svaki koridor kao osnovu za dizajn mreže kako bi osigurali da hotel ima dovoljno WiFi pokrivenosti svugdje.
To je bilo važno jer WiFi nije nužan samo za potrebe gostiju, već i za veliki broj aplikacija koje hotelski zaposlenici koriste, poput onih u upravljanju objektima ili vođenju domaćinstva.
Smartnet tim je bio odgovoran za planiranje i implementaciju, što je uključivalo instaliranje 272 pristupne točke, 3 bežična kontrolera i puno pametnih prekidača.
Doveli smo veliki tim koji je radio profesionalno na mreži po cijele dane, i to svaki dan, tijekom cijelog ovog procesa. Nakon instalacije mreže došlo je vrijeme za testiranje. WiFi 6 je aktiviran tijekom „sporije“ sezone, što je značilo da je hotel mogao postepeno podizati kapacitet mreže, kako je sezona sve više odmicala.
Na taj način se u mrežu uključivao blok za blokom, testirajući svaki prazan blok prije potpunog uključivanja nove WiFi mreže.
Budući da smo znali da hotelsko odmaralište radi 24/7, Smartnet tim radio je preko noći kako bi uključio novu mrežu bez ometanja korisnika.
Kako kažu da je „za tango potrebno dvoje“, tako je i za implementaciju ovako velike i zahtjevne WiFi mreže (prve WiFi 6 mreže u Hrvatskoj), bila potrebna vrhunska suradnja hotela i implementatora Smartnet-a, uz podršku Cisco partnera / dobavljača opreme.
Pouzdanost i jednostavnost upravljanja mrežom
Od potpisivanja ugovora do potpune implementacije mreže trebalo je otprilike dva mjeseca – a jedini razlog zašto je trebalo toliko dugo je taj što smo (Smartnet i Cisco Hrvatska) morali raditi prema dostupnosti hotelskog IT tima.
Nakon implementacije, hotel je odmah prepoznao vidljive prednosti WiFi 6 mreže. Poboljšani roaming između pristupnih točaka rezultirao je povezanošću bez poteškoća u cijelom odmaralištu i konferencijskom centru.
S WiFi 6 ne morate se brinuti za sigurnost vaše mreže jer je lako konfigurirati postavke tako da gosti mogu dijeliti istu pristupnu točku bez prijetnje širenja virusa ili pristupom tuđim podacima na istoj mreži.
Smartnet se bavi stalnim održavanjem mreže i hotel zna da kada imaju pitanja, mogu nam se uvijek i bilo kada obratiti. Kao stručnjaci razumijemo potrebe klijenata i njihove standardne operativne postupke.
Gosti se više ne žale na bežičnu mrežu, te hotel sada dobija ocjene 9 ili 10 na anketama o iskustvima gostiju, a svi dobro znamo da je za hotelski posao ključno da su gosti sretni.
Naime, WiFi je izuzetno važan za zadovoljstvo gostiju jer je u uslužnim djelatnostima potreban sustav koji radi 100% vremena. Ako radi samo 99% vremena, to je 3,65 dana u godini u kojima ne ispunjavate očekivanja gostiju.
Smartnet tim te Cisco oprema donose prestiž hotelu te vrhunsku kvalitetu usluge
Bez obzira jesu li u hotelu odsjeli radi tehnološke konferencije ili su na odmoru, gosti iz cijelog svijeta prepoznaju kvalitetno implementiranu bežičnu mrežu, posebno kada je pritom korištena Cisco oprema.
Le Méridien osoblje je godinama sa zadovoljstvom koristilo kvalitetnu Cisco opremu u administrativnoj mreži hotela, a nakon Smartnet kvalitetne implementacije Cisco sustava na nivou cijelog odmarališta – sada i njihovi gosti mogu uživati u vrhunskoj WiFi mreži tijekom cijele godine.
Obratite nam se sa povjerenjem!
(originalan članak na linku)